Vous souhaitez appeler un de vos clients dans le but de le relancer face à des retards de payements, mais vous ne disposez pas du temps et des ressources nécessaires en interne ?
Le service Call Collect d’Euro Fides est fait vous ! Notre équipe dispose de personnel spécialisé dans la relance téléphonique.
En respectant à la lettre la charte interne de votre entreprise et les procédures d'appels, nos gestionnaires agissent avec tact et professionnalisme, sans dégrader la relation que vous avez avec vos clients.
Tant de manière temporaire que systématique, Euro Fides vous apporte le support et le renfort nécessaire au moment où vous en avez le plus besoin.
Kehitä kuuntelu- ja havainnointitaitoja tukevien aktiviteettien kautta. Omaksu työkaluja, analyysimalleja ja lukurakenteita. Harjoittele tapaustutkimuksia, jotka perustuvat arkipäivän todellisuuteen.
Kokea suhteita ja viestintää käytännön ja leikkisien aktiviteettien kautta. Tutustua yksinkertaisiin työkaluihin, kuten suhteelliseen huiviin. Herättää tietoisuutta sanallisesta, para-sanoista ja ei-sanallisesta viestinnästä. Lisätä julkisen puhumisen taitoja.
Johtajana, johtotehtävissä tai yrityksen toimijana henkilökohtainen valmennus on mahdollisuus saada räätälöityä tukea. Se mahdollistaa jokaisen saavuttaa omat ammatilliset ja henkilökohtaiset tavoitteensa, parantaa taitojaan ja vahvistaa itseluottamustaan.